Direktlänk till inlägg 12 juni 2012
Ojoj och fyfy på dig Rihanna- den rumpa som man trodde var Rihannas i reklamen från Armani är enligt nya avslöjanden inte alls Rihannas- utan Jahnassa Aicken! Inte direkt för att jag bryr mig direkt om den här "rövbluffen", jag menar rumpa som rumpa liksom, men jag kan i och för sig förstå om en del kunder känner sig blåsta eftersom de ju har trott på att det är Rihannas bakdel som är med på bilderna, och alltså inte att det är en annan modells som syns i bluffen. Man kan ju istället börja fråga sig huruvida Rihanna har en tillräckligt fin rumpa eller inte och och med The Suns avslöjande, men nog tror jag att det inte spelar någon större roll faktiskt, fast jag förstår inte varför man inte använde sig av en världsstjärna på alla bilder? Okej Rihanna säljer mer och har förmodligen ökat försäljningen för klädföretaget med femhundra procent, men varför låtsas om att en del bilder föreställer Rihanna medan andra tydligen inte gör det? Jag får inte ihop logiken i det här, men å andra sidan så vet jag ju att det fuskas en hel del med liknande annonser så man blir ju inte direkt förvånad...
http://www.expressen.se/noje/extra/rihannas-blasning-i-lattkladda-reklamen/
Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...
Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | |||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |||
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |||
18 |
19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |||
25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | ||||
|