Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Charlie Sheen- ny serie

Av theotherside - 28 juni 2011 00:37

Okej, vad roligt för Charlie Sheen och man kan åtminstone beundra honom för två saker 1) winning, att han vägrar ge upp trots alla motgångar den senaste tiden och att han ändå försöker att få vara med någonstans, 2) att han i alla fall försöker fortfarande.

Jag tillhör inte two and a half men-fanskaran, tittade som mest på ett avsnitt/ vecka men det var mest för att det inte fanns något annat att titta på just då, och jag hade ingenting bättre för mig. Jag förstår inte hur serien blev så populär. Men nu ska han alltså vara med i en ny serie, och i den ska han få vara mer provocerande och utsvängande.. Är det verkligen vad Sheen behöver? 

Jag tycker han ska stanna upp en stund, ta lite huvudvärkstabletter, ta sig i kragen, kamma sig och sedan besluta vad han verkligen vill- vill han fortsätta på den inslagna vägen så fine by me, men han borde väl förstå att det inte går att fortsätta på det här sättet hur länge som helst. Å andra sidan kanske den nya serien kan ge honom lite ordning och reda på livet igen...


Hur som helst, Charlie Sheen var riktigt bra en gång i tiden. Sheen i Plutonen, Sheen i Hot shots m.m Kan du inte återvända till den tiden istället, please?






http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13238611.ab










 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards