Alla inlägg den 23 juni 2011

Av theotherside - 23 juni 2011 21:24

Härligt att TV6 kör med film hela veckan-utom på måndagar- hela sommaren. Det innebär att man har en hel del sköna filmer att se fram emot, och det är inte heller dåligt att de visar hyfsat nya filmer mellan varven också ( som Bitch slap i går, även om just den filmen är ganska dålig så är det i alla fall en film som inte visats sönder på alla TV-kanaler). Ikvälll förgyller sexan med Transporter 2, kanske den bästa filmen i den här filmserien. Underbart att se Jason Statham, som vanligt. 






 

Av theotherside - 23 juni 2011 17:51

På kvinnornas önskelista ligger Ola Rapace högst, snabbt följt av Mike Persbrandt. I min värld trodde jag ändå att Alexander Skarsgård rankades lite högre än Marcus Schenkenberg ( men nu vet jag ju också att den här listan inte på något sätt motsvarar alla kvinnors önskningar förstås), medan jag blir glad över att se sådana som Fredrik Reinfeldt, Prins Carl Philip, Prins Daniel och Robert Aschberg långt ned på listan.


På kändistjej-listan så begriper jag inte varför det är så många killar som vill vara otrogen med Prinsessan Madeleine... Visst, hon ser ju inte dålig ut inte alls, men hon verkar ju vara så tråkig ( inte lika tråkig som systern ska medges, men i alla fall). Nej, hon hamnar inte på förstaplatsen för min del... Sedan blir det inte heller så mycket bättre med Izabella Scorupco på andraplatsen, Gry Forsell, Linda Bengtzin... Nej ursch nästan bara "tråkiga" namn på tjejlistan tyvärr. Men jag blir glad att se att Blondinbella hamnar långt ned!






 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards