Alla inlägg den 14 januari 2011

Av theotherside - 14 januari 2011 21:07

Ibland tror jag att den som bestämmer rubriker i Aftonbladet är ungefär fjorton år gammal;P Vem tusan säger annars saker som maxar sexet?! 

Nåja, lite taskigt av just Aftonbladet att låta de här tipsen vara med o Plus, som man måste prenumenera på för att få ta del av. Tusan också, jag som kanske hade haft användning för tipsen ikväll/inatt;D










http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article8410764.ab


Av theotherside - 14 januari 2011 12:23

Jag har aldrig riktigt förstått poängen med varför man ska porrsurfa medan man är på jobbet eller på skolan? Är det på grund av spänningen för att man kan bli upptäckt eller är det för att man har för lite att göra? Man kan ju ändå liksom inte göra "något" medan man sitter där på jobbet/skolan. Och det är lite beklämmande att det i reportage har visat sig att det porrsurfas som fan på Tullverket och nu framkommer uppgifter om att Försvarsmakten inte vill vara sämre- för där porrsurfas det en jäkla massa också:P




http://svt.se/2.34007/1.2295358/militarers_porrsurf_fran_arbetsplatsen_utbredd


Av theotherside - 14 januari 2011 00:35

Äntligen- några större stjärnor som säger ifrån angående 3D-hysterin som drabbat Lala-land sedan Avatar fick premiär. Däremot har jag lite svårt för att tycka synd om Jake Gyllenhaal som säger att han var tvungen att sänka sin lön för att kunna få ut sin senaste film. Okej, hur mycket fick han sänka lönen med då? Från 40 mille till 35 mille kanske?! Oh mitt hjärta blöder för hans skull, really! Annars kan jag inte tänka mig varför speciellt många skulle vara intresserade av att se hans senaste film- som mest är omtalad för sexscener mellan Jake och Anne Hataway? En story som handlar om en läkemedelsförsäljare som blir förälskad i en som har Parkinsons sjukdom? Det låter inte sådär jättespännande om jag ska vara ärlig. 

Men som sagt, bra att några höjer rösten mot 3D-hysterin i alla fall.











http://www.expressen.se/noje/film/1.2280723/stjarnorna-slar-tillbaka-mot-3d-trenden

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards