Direktlänk till inlägg 11 juni 2017

Atomic Blone: Brudar hånglar loss- Teaser

Av theotherside - 11 juni 2017 23:45

Om man inte vill se för mycket från den kommande actionstänkaren Atomic Blonde avrådes bestämt från att titta på de teasers som nyligen släpptes- för vem vill se för mycket från en film man har intention av att faktiskt ta sig en titt på? 


Men ett av klippen är nära nog "omöjligt" att inte titta på, ja i alla fall om man är dude. Ja, men man kan ju faktiskt vilja se två brudar hångla med varandra även om man är kvinna förstås. Vad är det egentligen som är grejen med två kvinnor som kysser varandra? Är det för att det är en sådan inlemmad grej i populärkulturen? Jag vet inte, jag är inte rätt person för att komma med ett djuplodande svar på denna fråga men kan i alla fall konstatera att det finns något väldigt, sexigt, hett, härligt med två kvinnor som kysser varandra. 



Det andra klippet ( och återigen vill man inte veta för mycket om filmen på förhand avråds det från en titt) är mer actionbetonat, och ganska härligt! Jag tycker den här filmen påminner en hel del om Angelina Jolie-filmen Salt. Hoppas att Atomic Blonde är i samma spår som Salt och John Wick men med en riktigt tuff brud i huvudrollen, då kan det här bli en riktigt härlig actionstänkare som passar perfekt att ta sig en titt på när grillglöden har slocknat och man inte vill se något som kräver att hjärnan behöver vara påslagen. 










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards