Alla inlägg den 10 mars 2016

Av theotherside - 10 mars 2016 21:38

Jag har knappt brytt mig om The Avangers men jag tror att jag får se om den senaste filmen, Age of Ultron, en gång till snart för att kunna hänga med i svängen när Captain America Civil War har premiär för händelserna i förra filmen har en direkt påverkan för vad som händer i den här filmen. Men det här ser faktiskt ganska bra ut, och det är en mörkare ton än vad som kanske har funnits i de tidigare filmerna och det välkomnar jag verkligen. Och- det ska bli jävla intressant att se vilka hjältar som ställs mot vem också! Äntligen lite bråk och oroligheter mellan alla dessa hjältar! 

Och, som om det inte vore nog, så får man äntligen en liten titt på nya Spider-Man i slutet av trailern;)






Av theotherside - 10 mars 2016 04:00

Nja känns lite för mycket mainstream och som att man redan sett det här alldeles för många gånger tidigare... Jag vet inte om något alls lockar med Summer Camp. Däremot kanske den kan funka efter någon sen grillkväll på sommaren som något som slinker ned väldigt lätt och som sedan glöms bort illa kickt? Det verkar inte som att särskilt mycket kommer att stanna kvar i minnet efter att man har sett den här filmen tyvärrr. 







Av theotherside - 10 mars 2016 01:00

Ja, vad ska man säga?;) Ser faktiskt lite intressant ut även om jag inte begriper speciellt myckcet av handlingen eller får någon särskild "känsla" inför den här filmen. 


Men trailern tilltalar mig tillräckligt för att jag kommer att ge Model Hunger en chans i alla fall så fort den möjligheten finns!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards