Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Suicide Squad- Trailer 2

Av theotherside - 17 april 2016 22:07

Jag vet inte men jag kan inte riktigt komma överens med Suicide Squad och tror dessvärre att filmen kan bli en ganska rejäl flopp. Jag gillar inte att Will Smith är med, jag gillar inte hur "lekfulla" trailers har varit hittills- men jag gillar verkligen nye Jokern, i alla fall utifrån det man har fått se vid det här laget. Men framför allt är jag rädd för att det här mest av allt kommer att bli ganska löjligt, även om regissör och skådisar försöker alltmer desperat hävda att det inte alls kommer att bli glättigt och "skojfriskt". Men ändå är det nu klart att uppföljaren blir barnförbjuden (tack för det Deadpool men du skulle ha haft premiär tidigare så kanske första filmen hade fått bli likadan). 


Nåja det kanske blir bra, ändå. Andra trailern är ju faktiskt rätt schysst även om det fanns med en hel del som jag inte alls tyckte om. Så känslan är fortfarande att det här är en alldeles för uppblåst ballong som bara väntar på att säga PANG och falla ned till marken.... 








   

Margot Robbie som Harley Quinn ser man i alla fall verkligen fram emot. Äntligen är Quinn med i en spelfilm!!!!

 
 
Emm

Emm

18 april 2016 22:13

Harley, Harley Harley!!! yeah! nu längtar jag ännu mer tills Suicide Squad kommer. :) Ha en fin kväll!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

theotherside

20 april 2016 07:45

Härligt att det är fler som ser fram emot att se Harley;) Tack detsamma hoppas att du har en härlig vecka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - Onsdag 1 maj 14:25

Det är förträffligt när teknik fungerar men lite nindre roligt när det inte fungerar samtidigt kan man förstås också resonera att en blogg inte är det som är allra viktigaste, när allt kommer till kritan! Men roligt i alla fall att se att ens konto f...

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards