Alla inlägg den 2 februari 2015

Av theotherside - 2 februari 2015 23:45

Vem bryr sig om själva finalen i Super Bowl? Ja, okej då en hel del bryr sig om det där men icke jag i alla fall. Det enda man får ut ifrån den finalen är nya, härliga trailers. 



Minoerna!

De charmiga gula ostbågarna får ( inte oväntat alls) en egen långfilm! Frågan jag ställer mig är om det formatet verkligen är helt rätt för dessa figurer. Jag hoppas det i alla fall! 




Jurassic World


Spänningen är olidlig ( eller kanske inte) men det ska bli intressant att se var man tar vägen med Jurassic Park nu. Det luktar lite för mycket reboot för min smak, nya skådisar hela vägen men samma music team i alla fall (pust) och en ny häftig megastor dinosaurie som jagar huvudpersonerna. Hmm... Känns bekant, ja! Första filmen all over again? 

 

 




Jag hoppas i alla fall att 2015 bjuder på ett bättre filmår jämfört med föregående år! 








 





Seventh Son


Hmm kanske en aning för mycket känsla av "ungdomsfilm" för min smak. Men det ser inte fruktansvärt dåligt ut i alla fall. En bubblare möjligen, som man kan ta sig en titt på framöver i brist på annat. Förhoppningsvis kanske den överraskar lite positivt?

 

 





Av theotherside - 2 februari 2015 17:00

Ja, vad ska man säga? Om man inte lyckas med annat som blodspillan och en spännande story så kan man fortfarande kasta in en hel del naket och avklätt så tror oroväckande många att man kan göra en skräckfilm sevärd. Ingenting nydanande med Girl House kan skönjas i trailern, men jag tänkte vara lite schysst i alla fall och säga att det är lite roligt att den här har premiär på just fredagen den trettonde i alla fall. Sedan är väl det också det enda som gör att filmen sticker ut det allra minsta. Man kan räkna ut på ett ungefär hur det här kommer att sluta bara genom att titta på trailern. Men... Denna slinker nog också ned någon tråkig, regnig/snöig natt vad det lider. 











Av theotherside - 2 februari 2015 13:00

Hmmm efter att ha sett trailern för Ted 2 känns det bara som.... Det räckte med den första filmen. Andra omgången verkar inte rolig. Alls. Överhuvudtaget. Jag såg ingenting i trailern som gjorde mig det minsta peppad inför detta, utan det verkade vara nästintill brottsligt tråkigt och oinspirerat. Nej, den här filmen kommer jag inte alls att ha bråttom med att ta mig en titt på. Sömnpiller! 










Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards