Alla inlägg den 23 juni 2013

Av theotherside - 23 juni 2013 03:15

Jag har ingen aning om vilka de här New Kids är eller om det kanske handlar om en serie i Holland som helt plötsligt har uppdaterats till en långfilm, men det var inte jag som valde att vi skulle se på den här under midsommarkvällen. Jag tänkte mest att jag gärna ville se något som jag inte hade hört talas om tidigare och se något som jag vanligtvis inte tittar på, men att kalla den här filmen för komedi är att ta i alltför mycket och det är inte särskilt mycket som är roligt och det mesta ligger på en dagisnivå och knappt ens det. 





                                                    LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN!

 

 

 

 


Det var svårt att bibehålla något som helst intresse för New Kids Turbo, men ibland dök det faktiskt upp enstaka scener som i alla fall var lite roliga även om man hade fått hälla i sig några öl för att något i den här soppan överhuvudtaget skulle bli roligt. Jag vet inte riktigt varför men filmens roligaste scen, i mitt tycke, var den där en av de här korkade människorna dödade sin hund med hjälp av soffan- det var så morbid och dåligt att det på något sätt blev roligt. Även slutet där det råder fullskaligt krig med alla de inblandade huvudpersonerna och en elitsoldatstyrka blir roligt i och med att det verkar som att det finns hur många soldater som helst- trots att en av bussarna som soldaterna kommer i sprängs sönder innan striderna ens är påbörjade. Var kommer alla dessa soldater ifrån egentligen? 



     


Men jag griper bara efter halmstrån som knappt finns för att motivera varför man ens orkade med att se filmen från början till slut. Om man hade gjort samma sak fast i nyktert tillstånd hade man knappast orkat med filmens låga nivå av humor, och man hade förmodligen stängt av eländet efter en kvart. Jag kan för mitt liv inte begripa hur den här filmen har kunnat få en uppföljare, men den fortsättningen tänker jag under inga omständigheter kolla på... Den här filmen har alla chanser att bli det korkaste jag har sett under 2013 och jag hoppas att jag inte hittar någon annan film som är lika idiotisk och dålig som den här var.





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards