Alla inlägg den 20 april 2013

Av theotherside - 20 april 2013 03:45

Den här filmen ser minst sagt skruvad ut och jag gillar det jag får se i trailern och tror jag kommer att tycka om den här, inte minst för att det verkar som att det är hustrun till mannen som är skurken i sammanhanget- vilket inte händer speciellt ofta minsann men det är alltid roligt när det väl gör det och jag vurmar för att man ska ha med fler kvinnliga psykopater. Dock, det är inte förrän mot slutet som det i trailern i alla fall blir riktigt intressant, så jag hoppas att hela filmen har med sådana saker som man bara får se i slutet här och att den har en underliggande svart humor. Då kan det här bli något riktigt sevärt! 







Av theotherside - 20 april 2013 03:45

Den här filmen ser minst sagt skruvad ut och jag gillar det jag får se i trailern och tror jag kommer att tycka om den här, inte minst för att det verkar som att det är hustrun till mannen som är skurken i sammanhanget- vilket inte händer speciellt ofta minsann men det är alltid roligt när det väl gör det och jag vurmar för att man ska ha med fler kvinnliga psykopater. Dock, det är inte förrän mot slutet som det i trailern i alla fall blir riktigt intressant, så jag hoppas att hela filmen har med sådana saker som man bara får se i slutet här och att den har en underliggande svart humor. Då kan det här bli något riktigt sevärt! 







Av theotherside - 20 april 2013 03:15

Enbart scenen med renen i Adam Sandlers sovrum borde förtjänstfullt fungera som en varning till alla dem över tolv år att inte se den här filmen, med mindre att man vill få hjärnan misshandlad, mosad och såld som köttfärs i någon av Findus utsökta (!) maträtter. Jag vet inget fan av den första filmen, men den försökte åtminstone att inte ösa på med allt som Adam Sandler fantasirunkade till som åttaåring och som nu av oklar anledning får göra film om, hur många som helst dessutom verkar det som och ingen som drar i handbromsen trots att Hollywood sägs blöda pengar... Men Sandler och company säljer tydligen tillräckligt många biobiljetter med sådant här trams. Säger kanske en del om vilken tid vi lever i också... 






Av theotherside - 20 april 2013 00:15

Det här ser faktiskt ganska lovande ut och jag gillar det jag ser i trailern också för det här verkar vara en lite speciell blandning och ingen renodlad skräckis, även om jag har lite svårt för att det tydligen är en blandning av Science fiction och rysare. Men betoningen verkar ligga på att framför allt bygga upp en viss stämning snarare än bloddrypande splatter, och det kan bli riktigt bra ibland. Alltid roligt att se något som påminner lite om en modern Frankenstein, i den meningen att vi, människan, gärna och ofta leker Gud med sådant som vi kanske inte till fullo förstår eller begriper vilka konsekvenser det kan få. Errors of the Human Body kommer jag definitivt att hålla utkik efter. 









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards