Direktlänk till inlägg 25 september 2017

Halloween Pussy Trap Kill! Kill!- Trailer

Av theotherside - 25 september 2017 23:45

Ja, vad ska man säga?

Mer än att jag i alla fall kan säga som så, att jag kollar hellre in Halloween Pussy Trap Kill! Kill! tusen gånger hellre än den kommande fortsättningen av Saw! 

Russ Meyer, som jag tyvärr inte sett många filmer  som han gjorde, skulle man kunna säga har inspirerat filmens titel som är en liten homage till dennes Faster Pussycat Kill! Kill! ( som jag velat se jag vet inte huuur länge)... 


Nåväl denna film kommer i alla fall jag att ta en titt på så fort den möjligheten finns. 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards