Alla inlägg den 12 juni 2017

Av theotherside - 12 juni 2017 23:45

Var kom denna ifrån? Jag gillar filmer som man inte har någon koll på alls i förväg och som dyker upp som en trevlig överraskning, då man inte heller har hunnit skaffa sig förväntningar på filmen ifråga ( vi tittar på dig, Det). 


I denna korta teaser ( trailer ska tydligen komma på onsdag men jag tror att jag skippar den för att inte få hela filmen spoilad) så lockar man  med storyn om en brud som återupplever mordet på sig själv flera gånger om. En slags skräckfilm a la Måndag hela veckan! Kan ju inte bli fel, typ;P 


Det låter dessutom  förbaskat bra att Happy Death Day är regisserad av mannen bakom Scouts Guide to the Zombie Apocalypse som var förra årets trevliga överraskning för min del då jag inte hade tänkt att se ännu en zombie-film, men gjorde det ändå och blev positivt överraskad och underhållen. Jag hoppas att den här filmen kommer att ha samma ton och humor! 

 

 

 





Passande nog har filmen dessutom premiär fredagen den trettonde i oktober! 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards