Alla inlägg den 23 mars 2017

Av theotherside - 23 mars 2017 23:45

Gäsp!

Mjaaaa.....

Wish Upon har en rejält tråkig och intetsägande trailer, men i väntan på AnnaBelle 2 kanske den ändå kan fungera som tillfälligt tidsfördriv?! 


Allt som allt det här såg verkligen skittråkigt ut och ingenting nytt presenterades i denna trailer, så jag vet inte ens anledningen till varför man ska bry sig om den här filmen överhuvudtaget. 





Känns mest som Ouija 3, den inofficiella uppföljaren till två skitttråkiga skräckfilmer. 




Av theotherside - 23 mars 2017 23:45

Uppladdning inför Super- Fredag som innebär Superhärlig för de allra flesta men som för min del kommer att innebära supermycket att göra;P Nåja det ska väl nog kanske och förhoppningsvis gå bra! Man kan alltid hoppas i alla fall! 


Yeah! Länge sedan man såg någon del av Mission Impossible. men theme sången fungerar förträffrligt i vilken version som helst. 



Jag tycker att man ska byta ut Supermans låt till denna version i kommande filmer om Stålmannens öden och äventyr. Uppdaterad och mycket mer spännande och härlig! 


Jag börjar känna mig ganska peppad och uppladdad inför fredagen! Hoppas att alla ni andra får en lugn, bra och perfekt fredag! 


Over and out. 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards