Alla inlägg den 24 juli 2016

Av theotherside - 24 juli 2016 01:05

ÅÅÅåååhhh Harley Quinn! Vilket nöje det ska bli att se dig i Suicide Squad inom kort! Längtar!!!!!







Av theotherside - 24 juli 2016 00:45

Jag blir faktiskt nyfiken på nya King Kong-filmen Kong: Skull Island efter att ha sett trailern. Jag gillar att man verkar starta ett fullskaligt krig på Skull Island, och det känns väldigt ödesmättande. King Kong är den största versionen av apan vi sett hittills och det märks i trailern. 






Av theotherside - 24 juli 2016 00:31

Wonder Woman var definitivt riktigt bra det lilla hon fick vara med i Batman vs Superman men frågan är om karaktären håller för sin helt egna film. Ja, det tror jag att hon gör. Eller jag hoppas det. Men kvinnliga superhjältar i egna solofilmer har ju haft uppförbacke väldigt länge nu så vad tror ni? Är det Wonder Woman som kommer att vara startskottet för framgångsrika filmer med kvinnliga superhjältar? 

Första trailern för Wonder Woman lovar i alla fall gott ( av vad jag vet om karaktären i alla fall) och Gai Gadot är förbaskat vacker samtidigt som hon har en hård blick och inte ser ut att vara någon kvinna som behöver bli räddad av någon man. Påminner en hel del i attityd och kaxighet om Xena- Krigarprinsessan, som spelades av Lucy Lawless, och det gillar jag skarpt. 





Av theotherside - 24 juli 2016 00:25

Wow vilken känsla är det inte att snart äntligen få se Superman tillsammans med Batman, och dessutom med Wonder woman och The Flash kan det bli riktigt bra! De andra och framför allt Aquaman har jag betydligt svårare för. Jag vänder mig också emot lite att killen som spelar Flash tydligen ska vara den snabbpratande rolige killen som vi sett alldeles för många gånger tidigare. Blir det aldrig tröttsamt också för filmbolagen med ett sådant upplägg? 

Nåja Ben Affleck levererar återigen i rollen som Wayne/Batman. Och mer Wonder woman säger man absolut inte nej tack till;) 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards