Alla inlägg den 19 juli 2016

Av theotherside - 19 juli 2016 21:28

Oj! Vilken ovanlig trailer och samtidigt så lockande med sitt domedagsliknande tema, med en värld i brand (låt vara bara Japan i det här fallet men hur ofta har vi inte sett samma sak i amerikanska filmer) och så som grädde på moset en mer bad ass liknande Godzilla jämfört med tidigare. Det är faktiskt lite så att man tänker varför inte en amerikansk film kan få en liknande trailer- som saknar dialog, som inte visar alla stora påkostade scener för att locka publiken till biograferna. Den trailer jag tänkte mest på som jämförelse, den inför Independence Day Återkomsten, visar i stort sett alla godbitar ur filmen medan man egentligen inte får se särskilt mycket ur Godzilla Resurgence

Däremot är jag kanske inte så pigg inför ännu en film med Godzilla, kändes ganska mättat efter den amerikanska, senaste versionen som var oväntat bra enligt mig. Låt vara att denna är japansk och kommer att skilja sig markant från den senaste tidens filmversoner, men jag vet inte riktigt hur pass stor peppen är för tillfället- men den växte en aning efter den här nya trailern! 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards