Alla inlägg den 17 april 2016

Av theotherside - 17 april 2016 23:45

Hmm får lite dubbla känslor från den här filmen och jag vet inte riktigt efter att ha tittat på trailern om jag faktiskt kommer att se filmen eller inte. Lite fegt avvaktar jag förmodligen tills jag får höra från andra håll hur Scherzo Diabolico blir mottagen och vad andra har att säga om det här. Men visst fanns det en del scener och sekvenser som gjorde att min nyfikenhet ökade och att jag kände att jag vill ge filmen en chans. Nåja det återstår att se hur det blir i slutändan och som alltid, så vore det ju inte helt fel att se en film som inte kommer från varken USA eller Japan. 







Av theotherside - 17 april 2016 22:07

Jag vet inte men jag kan inte riktigt komma överens med Suicide Squad och tror dessvärre att filmen kan bli en ganska rejäl flopp. Jag gillar inte att Will Smith är med, jag gillar inte hur "lekfulla" trailers har varit hittills- men jag gillar verkligen nye Jokern, i alla fall utifrån det man har fått se vid det här laget. Men framför allt är jag rädd för att det här mest av allt kommer att bli ganska löjligt, även om regissör och skådisar försöker alltmer desperat hävda att det inte alls kommer att bli glättigt och "skojfriskt". Men ändå är det nu klart att uppföljaren blir barnförbjuden (tack för det Deadpool men du skulle ha haft premiär tidigare så kanske första filmen hade fått bli likadan). 


Nåja det kanske blir bra, ändå. Andra trailern är ju faktiskt rätt schysst även om det fanns med en hel del som jag inte alls tyckte om. Så känslan är fortfarande att det här är en alldeles för uppblåst ballong som bara väntar på att säga PANG och falla ned till marken.... 








   

Margot Robbie som Harley Quinn ser man i alla fall verkligen fram emot. Äntligen är Quinn med i en spelfilm!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards