Alla inlägg den 15 februari 2016

Av theotherside - 15 februari 2016 23:46

Oj som Batman slåss i inledningen på trailern, ja sådär har man aldrig tidigare sett Länderlappen fightas på film. Förvisso minns jag en artikel om att man kommer att få se en helt ny sida när det gäller Batmans slagsmålskunskaper och det var något om att Batman kommer att visa upp ett större register i det här området jämfört med i tidigare filmer. Gott så.

Det är bara synd att det känns som att man sett hela jävla filmen vid det här laget i och med alla trailers och TV-spots som släppts. Och ändå har flmen premiär redan nästa månad!!! Det känns som att man tidigarelägger julafton. Eller påsken... Sak samma, det känns som att en av det här årets mest emotsedda filmer har premiär alladeles för tidigt samtidigt som det är alldeles för många intressanta filmer som man ska hinna med att se det här året. 

Deadpool was only the beginning, liksom. 

Jag tror dock tyvärr att Batman v Superman Dawn of Justice  kommer att göra mig besviken. Jag vet inte varför egentligen. Jag hoppas i alla fall att Batman fortsätter att vara mörk och grym, men allt hittills andas Frank Miller så jag tror och hoppas att man kommer att få se en riktig bad-ass The dark knight i Ben Afflecks skepnad. Men... You never know. 

Njae känns väldigt spretigt det här, faktiskt. Att de dessutom har med Wonder Woman mitt i smeten. Och några skurkar som mer eller mindre redan avslöjats. Och Lex Luthor... Ja, förvisso i en mer mänsklig, skrämmande roll men ändå. 


Det luktar kalkon redan. Jag hoppas verkligen att jag har fel!!!!









Av theotherside - 15 februari 2016 23:45

Jag får nog erkänna att jag blir alltmer nyfiken på "uppföljaren" till Cloverfield. Av vad man fått se hittills verkar handlingen utspela sig under, eller något efter, attacken men det mesta tyder på att det är under attacken från monstret som den här filmen utspelas. Vilket inte gör den mindre ointressant direkt. Och när hade John Goodman en såhär pass härlig roll senast? 


Nej det här ser rätt så lovande ut faktiskt. Samtidigt som man har lärt sig att man inte ska gå händelserna i förväg genom åren. Men nog är man allt lite sugen på att se den här filmen... 







Av theotherside - 15 februari 2016 11:00

 

Ja allting är relativt;) Idag är det i alla fall inte speciellt kallt häromkring utan temperaturen ligger på 5 minusgrader och så visar solen upp sig- jäkla typiskt att dagens väder inte erbjöds under den gångna helgen.  Men men man kan inte få allt;) 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards