Alla inlägg den 3 februari 2016

Av theotherside - 3 februari 2016 17:00

 

Hmm kanske ett korn av sanning här? Det går att göra även det tråkigaste till något roligt om man bara vill. Jag låter den här bilden vara inspiration inför dagens arbetspass.  

Av theotherside - 3 februari 2016 14:00

Som om det inte vore tillräckligt med en Sutherland, i en westernfilm dessutom, så får vi i Forsaken njuta av både Donald och Kiefer Sutherland i en och samma film. Kan det vara sevärt? Tja enligt min mening behöver inte ens den frågan ställas.  Donald och Kiefer för sig båda väldigt bra i cowboyhatt och i detta sammanhang överlag. 

Trailern ger mig väl inte direkt gåshud på armarna utan det verkar vara en rätt så traditionell historia om en man som flyr från sitt förflutna. 

Demi Moore då? Ja något vettigt ska väl hon också bidra med men det var ett tag sedan hon var med i något sevärt. 

Det är härligt att konstatera att westerngenren fått sig något av en renässans på sistone. Man får vara nöjd med det som erbjuds men jag hoppas att det snart kommer en riktigt bra film som sätter westerngenren på filmkartan igen.


Av theotherside - 3 februari 2016 10:00

Det här ser ju ganska lovande ut faktiskt även om trailern inte direkt säger så mycket. Men av någon anledning blir jag ändå lite nyfiken och vill se Green Room. 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards