Alla inlägg den 25 november 2015

Av theotherside - 25 november 2015 18:26

Det har varit lite dött på trailer-fronten ett tag ( sedan premiären av den andra Star Wars-filmen så kändes det som att luften gick ur lite, eller så har det helt enkelt inte kommit någon trailer sedan dess som jag har tyckt varit tillräckligt intressant). Men nu har det kommit rörliga bilder till Captain Americas kommande äventyr, och jag hoppas verkligen på att det inte blir lika långtråkigt den här gången med Marvels i särklass tråkigaste hjälte. Denna gång har i alla fall Kaptenen med sig andra Marvel-kompisar så de ska väl se till så att Civil War blir lite roligare! Får man ju hoppas... Men bara grundkonceptet i filmen, att hjältarna delas in i två olika grupper, verkar lovande och det ser ut som att vi har en rätt så nice fight att vänta oss ( om nu någon ens trodde någonting annat). 


Ja, inte är jag uberpeppad, direkt... Är rejält trött på alla superhjältefilmer nu, och jag håller ingen koll alls på läget. Några nya filurer dyker upp i Civil War, och de får väl sin egen film så småningom eller dyker upp i andra sammanhang. Evighetssåpan rullar på för evighet, med andra ord. 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards