Direktlänk till inlägg 11 november 2015

skål

Av theotherside - 11 november 2015 18:00

 

Botten upp kamrater!!! Från och med nu vet jag inte riktigt vad som händer men förhoppningsvis skall det leda till det bättre. För som det har varit nu ett tag kan jag inte fortsätta att ha det, om detta hyser jag i alla fall inga betänkligheter omkring. 


Frågan är hur mycket jag kommer att få ångra mig meb det är väl ett svar endast framtiden kan ge mig. Just nu känns det rätt åtminstone. Eller rätt och rätt, därom tvistar hjärnan för fullt just nu. 


Jag kommer att sakna många fina härliga stunder med min ♥. Men när det inte känns riktigt bra längre är det dags att man agerar. Tyvärr kanske alltför sent men hur är det man brukar säga?  Bättre sent än aldrig.   


Nåja. Kanske är det på sådant vis att man aldrig kommer att vara riktigt lycklig och då får man finna sig i sitt öde. Kanske blir nästa liv bättre, man kanske måste genomleva ett skitliv för att man därefter i nästa liv ska veta hur bra man har det då? Eller något sådant. Det är kanske hög tid att damma av mitt gamla intresse för filosofi. Jag skulle verkligen behöva en rejäl dos med livsfilosofi just nu och kanske komma till insikt om vem fan jag är... 


En erfarenhet rikare kanske, om ingenting annat. Jag vet hur jag ska vara nästa gång om kärleken nu skulle slå till igen. 


Alltid kommer något gott ur nästan allting brukar man väl säga ( eller i alla fall påstå). 


 
 
Emm

Emm

12 november 2015 07:19

Förändringar brukar i hrunden vara något bra. Det kan kännas helt jävla hopplöst tills man kommer till den punkt där man kan säga: jag är okej nu. Det gick ändå bra. Ha det fint! Detta klarar du.

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

theotherside

13 november 2015 17:13

Tack:) ja förhoppningsvis kommer man inse att man klarade det och att man mår bättre sen. Hoppas att du har en trevlig fredagskväll:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards