Direktlänk till inlägg 22 september 2015

Momentum- Trailer

Av theotherside - 22 september 2015 23:48

Jag har aldrig varit något stort fan av skådespelaren Olga Kuryenko och i de filmer som jag hittills har sett henne i så har hon inte alls övertygat mig- i både Quantum of Solace och Hitman och Max Payne så har hon varit stelare än en pelare men uppenbarligen så fortsätter hon att få filmerbjudanden så någonting som jag har missat gör hon rätt. I Momentum verkar Olga komma till sin rätta i alla fall och jag hoppas att hon är precis så tuff som hon verkar vara i trailern. 

Annars finns det väl kanske mest av allt saker som talar emot filmen. Det enda positiva med Momentum är Morgan Freemans deltagande, han kan väl knappast göra dåligt ifrån sig i vilket sammanhang han än medverkar i? Men det stora problemet som jag ser det är väl regissören, som knappt alls har några filmer alls som regissör bakom sig innan denna och det brukar borga för att det blir allt annat än bra. Stephen S. Campanelli har framför allt ett förflutet inom Camera and Electrical Department, och som sådan har han ju gjort en del minnesvära saker men räcker det som actionregissör? Knappast! Och enligt imdb.com så har han en knasig film på gång nästa år med titeln Lusitania 3D...


Men vad fan trailern för Momentum var i alla fall ganska fartfylld, även om jag inte kunde se något som gör att filmen sticker ut ur mängden direkt. Jag tror i alla fall att denna kommer att funka alldeles utmärkt någon sen fredagsnatt när man inte behöver använda hjärnan alltför mycket... 







 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards