Alla inlägg den 4 september 2015

Av theotherside - 4 september 2015 15:15

Ingenting direkt revolutionerande kan skönjas i trailern för Old 37 men det behöver ju inte alltid vara nyskapande heller. Det ska i alla fall bli roligt att se Kane "Jason"Hodder och Llyod Kaufman i en cameo och ibland är det tillräckligt.  Denna slinker nog ned någon kväll i höst när vinden blåser och regnet stänker mot fönsterrutan.  



Av theotherside - 4 september 2015 11:35

   

Snygg ny poster till Spectre och Daniel Craig passar verkligen i vit kostym. Frågan är om man själv kommer att se presentabel ut i kavaj imorgon.  Spectre ser man fram emot vansinnigt mycket och jag hoppas verkligen att man inte kommer att bli besviken på filmen. Hittills ser det i alla fall lovande ut. Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på trailern men det är tillräckligt många gånger så att jag kan alla repliker och scenernas ordning. Det är väl kanske inte det bästa ty risken finns att det känns som att man nästan har sett hela filmen när man väl ser den. 


Nåja nu hoppas jag att det snart kommer någon ny trailer eller tv-spots så att längtan efter filmen blir lite mindre.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards