Alla inlägg den 9 april 2015

Av theotherside - 9 april 2015 20:00

Är det bara jag, eller känns det inte som att den tredje filmen i den här märkliga filmserien verkar satsa betydligt mer på humor än skräck? Det känns så i alla fall men teasern kanske ska sätta den tonen för att man efteråt ska bli lite mer "överraskad". I alla fall har regissören utlovat att den tredje filmen ska bli sjukare än vad de två föregående filmerna har varit, och eftersom de två andra filmerna inte har gjort mig det minsta äcklad eller dylikt så får man kanske hoppas på tredje gången gillt?!;) Nåja vi får väl se vad det blir utav en mänsklig tusenfoting på 500 människor. Lite att ta i tycker jag. Och svårt att göra det läskigt när handlingen verkar utspela sig på ett fängelse. Då gillade jag nog förutsättningarna i del ett och två betydligt bättre...



https://www.moviezine.se/nyheter/nu-kommer-del-3-i-varldens-sjukaste-filmserie








Av theotherside - 9 april 2015 19:10

Härligt med en trailer som inleds med några sekvenser från Night of the Living Dead;) Fortsättningen av trailern såg också oväntat lovvärt ut och jag blir faktiskt sugen på att se denna uppföljare. Sinister 2 är förmodligen varken bättre eller sämre än många andra skräckfilmer av idag, så den kommer förmodligen att slinka ned vid något lämpligt tillfälle. Hoppas i alla fall att man får veta lite mer om det bakomliggande som man bara fick mest aningar om i den första filmen.










Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards