Alla inlägg den 31 januari 2015

Av theotherside - 31 januari 2015 23:45

Fråga mig inte hur jag fick korn på den här filmen egentligen, men jag har en förmåga att hitta filmer som inte så många andra har hört talas om eller ännu mindre har sett och jag gillar det förstås, jag vill se "alla" filmer och jag vill framför allt se sådana filmer som inte så många andra har sett. Men Den syndfulla dvärgen är nog bland det tråkigaste jag har sett och den har inte speciellt många anledningar till varför man ska se den. 

Jag hade hoppats att dvärgen skulle vara lite småjävlig och rolig på en och samma gång, men han är varken det ena eller det andra. Som mest går han omkring och småler hela tiden, och stirrar konstigt på allt och alla. 


The sinful dwarf  har inte mycket att erbjuda dagens filmtittare. Om man vill se sexscener så finns det betydligt många andra filmer att titta på istället om än scenerna i den här filmen är detaljerade och närgågna. Jag begriper bara inte varför kvinnorna som hålls fågna inte ens en gång försöker att fly från fångenskapen. De verkar bara ligga där inlåsta och vänta på att få bli drogade. 



             



Jag har genom åren utvecklat gott sittfläsk och brukar klara av att se en film, oavsett om den är bra eller dålig, från start till mål men medan jag tittade på den här filmen så hade jag svårt för att inte börja spola framåt bara för att se hur eländet skulle sluta för det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Jag begriper inte riktigt vad syftet med den här filmen är, mer än att visa upp så mycket naken hud som möjligt och för att få göra enbart en "konstig" film för sakens skull. 


Nej The sinful dwarf var bara konstig och fruktansvärt tråkig. 





 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards