Alla inlägg den 29 januari 2015

Av theotherside - 29 januari 2015 16:00

Suck. Kanske innebär det att man jobbar lite mer med den kommande Fredagen den trettonde-filmen, som alltså blir just den trettonde i filmserien, men det tror jag inte direkt. Jag tror att man flyttar fram denna premiär ett helt år framåt på grund av att man helt enkelt prioriterar The Ring av oklar anledning. Så med andra ord, Fredagen den 13:e får premiär först den 13 maj 2016. 



Huuur ska man klara av att vänta ytterligare ett år? Jag ville ju se vad man vill göra med denna filmserie och den intressanta frågan huruvida nästa film blir found-footage eller inte återstår att få besvarat. Och så får man se huruvida det blir något av tv-serien som det talas om också. Jag ser personligen hellere en ny film framför en tv-serie, alla dagar i veckan. 








 

Av theotherside - 29 januari 2015 14:00

Ja, nog är det allt mörkare och allvarligare i rebooten av Fantastiska fyran och kanske fungerar det eller så fungerar det inte men jag tycker nog allt att det är tämligen svårt att göra något allvarligt av det här. Nej jag tycker nog att man kunde ha hållit sig till en mer lättsam ton med fyran, och istället satsa på att göra andra karaktärer mörkare, vilket man ju ändå faktiskt gör. Denna teaser gjorde mig varken mer eller mindre nyfiken på den här filmen. Kanske ser man den, kanske ser man den inte. 












Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards