Alla inlägg den 17 maj 2014

Av theotherside - 17 maj 2014 06:00

Jag undrar hur länge det här ska fungera egentligen? Mycket var i alla fall bättre i den andra filmen, förutom den sista sekvensen där de blandade in utomjordingar och det tyckte inte jag fungerade alls, men har man verkligen något mer att tillföra bara genom att man den här gången håller till på nätet? Hmmm kanske. Men jag tycker inte att det såg riktigt lika intressant ut den här gången dessvärre. Hoppas att man har fel och att VHS är den filmserie som är som kärringen mot strömmen och som bara blir bättre och bättre istället för tvärtom ( men det är väl önsketänkande bara som vanligt). 








Av theotherside - 17 maj 2014 02:51

Filmen får bra med betyg lite här och var under trailerns gång, men jag blir inte alldeles upphetsad av det jag får se men förhoppningsvis kanske ändå filmen visar sig vara värd en titt? Sanningen att säga behöver hela skräckgrenen få sig en nystart men ingen av de filmer som kommer inom överskådlig framtid ser ut att kunna bjuda på något nytt eller annorlunda dessvärre...








Av theotherside - 17 maj 2014 02:39

Det skulle kunna vara en i raden av uppföljare i Fredagen den 13:e-serien men så är icke fallet när 80-talet kommer och knackar på dörren och vill erbjuda lite gammal hederlig slasher med minimalt med utrymme för nytänkande eller karaktärer som verkar ett dugg intressanta att följa (tills de droppar av banan). Men vad fan, Lost After Dark kan nog fungera vilken halvtråkig bakissöndag som helst...








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards