Alla inlägg under november 2013

Av theotherside - 14 november 2013 14:33

Den här reklamfilmen med Jean-Claude van Damme kan bara sammanfattas med ett enkelt ord: Epic! Om den här börjar rulla på svensk TV så börjar jag se fram emot reklampauserna!






Av theotherside - 13 november 2013 23:45

Är det någon som har påstått någon gång att löv som ligger på marken är bara till besvär och ska krattas bort och brännas upp på momangen, så kanske denne kan få sig tankeställare av att se löv som konst.Det fick i alla fall jag och inte hade jag tänkt på att man faktiskt kan göra något med löv. Tang Chiew Ling tänkte i alla fall lite längre än vad de flesta av oss gör när vi ser löv på gräsmattan och har gjort otroligt fina bilder av dem...



http://www.toxel.com/inspiration/2013/10/10/creative-leaf-art/






         

Av theotherside - 13 november 2013 22:45

I dag såldes en diamant, kallad för Pink Star, för en rekordsumma och utropspriset låg tydligen på den måttliga summan av 60 miljoner dollar. Sextio miljoner dollar, för en diamant... Jösses! Jag förstår inte grejen men det är kanske inte så konstigt i och med att diamanter är inte riktigt en killgrej och lika svårt som man har att förstå grejen med varför man måste ha mer skor och kläder än vad som ryms i femtio garderober så fattar inte jag varför det är så förtjusande med diamanter. Men, det ska förvisso tilläggas, det är jädra snyggt med diamantörhängen, diamanthalsband och dylikt på en kvinna! Eller varför inte... diamant-bikini!!! Trots att mycket lite lämnas till fantasin när Molly Sims hade på sig en diamant-bikini till Sports Illustrateds badklädesnummer så kostade denna bikini ändå 198 miljoner kronor! Bäst att inte glömma den på badstranden med andra ord... Den annars kanske mest kända diamanten i dag är väl Heart of the ocean som förekom i en viss liten film kallad Titanic, men den tillkom faktiskt efter filmen. Det hade jag ingen aning om innan, men det är strunt samma för Kate Winslet uppbär detta diamantsmycke med bravur i filmen ändå;P 



http://www.metro.se/varldens-7-dyraste-diamantsmycken/EVHmkm!0QQlqKaHkMYpc/







   

Av theotherside - 13 november 2013 22:15

Jösses, ännu en film med gamle Terminator 2 stjärnan Edward Furlong. Jag jublar inte av lycka med Furlongs insats i Attack on Wall Street i färskt minne och jag hoppas verkligen att han har något mer vettigt att göra i Crave. Ron Perlman ser man gärna mer av och han finns också med i den här filmen, men jag vill se honom i större sammanhang snart igen. För övrigt såg trailern i alla fall ganska intressant ut så det återstår att svara på frågan om man kommer att se den här eller inte...






Av theotherside - 13 november 2013 17:00

Den här "dokumentären" gör mig definitivt nyfiken. Det är lite synd att det är en ganska lång trailer och jag tycker att man får se lite för många sekundsnabbklipp, men ändå fungerar de och gör mig jäkla nyfiken på vad det är som egentligen pågår. Lite lökiga effekter mot slutet gör väl att man får anta att det inte är någon med stora ekonomiska muskler som ligger bakom den här filmen, och det behöver inte betyda att det är sämre på något vis för det. Nej Montauk Chronicles ska jag hålla utkik efter nästa år, för den ska tydligen släppas den 14:e januari på dvd och blu-ray...







Av theotherside - 13 november 2013 16:30

Jag har längtat efter att få se hur Angelina Jolie kommer att se ut och vara i Disneys Maleficent, och nu fick vi en första titt på hur det kommer att bli. Synd bara att det är just en Disneyfilm men jag hoppas ändå Angelina Jolie kommer att spela häxa på ett utmärkt sätt. Men annars verkar den uppdaterade versionen av Törnrosa lukta väldigt mycket Narnia, Alice i Underlandet osv osv, och frågan blir om det kommer att finnas så mycket nytt här egentligen...









 

Av theotherside - 12 november 2013 18:15

Det är konstigt att inte Bettie Page åtnjuter samma status som te.x Marilyn Monroe, men den här kvinnan är intressantare och i alla fall jag vet alldeles för lite om Page. Men jag vill veta mer och det är sällan man har anledning att se fram emot en dokumentär men den här blir jag i alla fall intresserad av att spana in! Dita von Teese verkar vara en modern arvtagerska till Page, i alla fall om man ska tro på Googles rekommendationer. Page var en helt fantastiskt vacker och sensuell kvinna ( om man ska tro de bilder som finns på nätet) och om hon hade varit stor idag hade hon förmodligen fått vara med i framför allt skräckfilmer. Men den här otroligt vackra, sexiga människan vill jag veta lite mer om och kommer ta mig en titt på den här dokumentären!











   

Av theotherside - 12 november 2013 15:35

Påtal om skådespelare som säger att de inte ska göra saker något mer, roller osv, så ska tydligen "porrdrottningen" Jenna Jameson göra comeback igen inom adult industrin. Jag vet inte riktigt om jag överhuvudtaget bryr mig om den här comebacken och jag har aldrig varit speciellt intresserad av Jenna. De flesta filmer med henne som man har sett har varit i mitt tycke tråkiga, och det finns så många andra porrskådespelare som kommit fram de sista åren som gör att jag inte alls bryr mig om Jenna Jameson. 

Däremot förstår jag inte riktigt varför hon inte har gjort samma sak som Sasha Grey numera sysselsätter sig med, nämligen medverkar i skräckfilmer. Sasha har ju lyckats riktigt bra ( i vissa fall) och jag tror Jenna skulle kunna göra sig ett namn inom skräckfilmerna! Jag vet att hon redan har gjort inhopp i skräcksammanhang tidigare, men med väldigt mindre lyckat resultat om man ska säga det snällt.


Och jag har vidare svårt att förstå varför Jenna Jameson "måste" tillbaka just till porr, eftersom man dels i artikeln skriver att Jenna har ett "imperium" och borde därigenom dra in tillräckligt med klöver så att hennes familj ska slippa gå omkring och söka mat i närmaste container eller sopkorg(!). 


Nåja, fans har hon ju definitivt kvar så den här hastiga och ( inte så) lustiga comebacken gör garanterat att Jenna Jameson har något att göra om dagarna...




http://nyheter24.se/noje/hollywood/756763-jenna-jameson-borjar-med-porr-igen









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards