Alla inlägg den 1 september 2013

Av theotherside - 1 september 2013 03:45

Inte för att jag någonsin har påstått mig vara kunnig inom området mode ( eller ens brytt mig speciellt mycket om det) så förstår jag inte riktigt trenden som verkar pågå för stunden- det ska vara hajsockar och sharkini som gäller nu? Men varför vara alldeles normal när det är roligare att vara tvärtom, och i alla fall sockorna skulle jag inte alls ha något emot att ha på mig om det finns för killar också. Sharkinin däremot vet jag inte vad jag tycker om riktigt, men jag föredrar nog fortfarande att se bikini istället på stränderna även sommaren 2014! 



   

http://www.toxel.com/inspiration/2013/08/09/shark-socks/





 

http://badabydesigns.storenvy.com/

( Dock tyvärr just nu ingen fungerande hemsida).





Av theotherside - 1 september 2013 02:00

Med den här trailern kan man göra det roligt för sig och se om man har sett många filmer eller inte genom att ställa sig själv frågan huruvida man tycker att Bloody Homecoming ser originell ut och att man inte redan har sett något liknande tidigare? Om man känner att filmen känns intressant och spännande efter att trailern tagit slut måste man nog se till att kolla in lite mer film. Den här thrillern som riktar sig direkt till ungdomar kommer troligtvis aldrig att bli något mer än en film man ser en trist, regnig bakissöndag. När ska skräck börja bli nyskapande igen?






 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards