Alla inlägg den 27 juni 2013

Av theotherside - 27 juni 2013 23:15

Inledningsvis en ganska småseg trailer, eller så är det bara jag som har bråttom ibland, och jag oroas lite över hur oengagerad jag känner mig inför den historia som rullar upp tills slutet- då jävlar börjar det likna något och först då blir jag intresserad av Jug Face på riktigt! Men det som är riktigt nice med den här är helt enkelt att det inte ser ut att vara någon "vanlig" slasher utan att det finns något vettigt inblandat också. Så det är bara att hoppas på att den här filmen kan visa sig vara något riktigt bra och intressant....







Av theotherside - 27 juni 2013 22:22

Det ser inte ut som att svenske regissören Mikael Håfström tar sig vatten över huvudet när han nu har fått göra en actionfilm med två av den gamla skolans största actionrävar, Stallone/Schwarzenegger! Jag hoppas på att det blir en hel del "slänga käft med varandra", sådär kollegialt som de gjorde i bland annat The Expendables, samt en hel del härlig action. Det här ser ut att kunna vara en riktigt underhållande film!







Av theotherside - 27 juni 2013 20:04

Det har varit en hel del buzz omkring en ny filmatisering och, förmodligen, en modernare och salongsfräsig uppdatering av den gamla tv-serien Knight Rider som när det begav sig hade David "Mr Baywatch" Hasselhoff i huvudrollen. TV-serien hade sin charm ibland och visst var man ju lite fascinerad av tanken på en bil som man kan kommunicera med och som dessutom kan hjälpa till att lösa kniviga (!) brott men jag vet inte riktigt vad jag tycker om tanken på att se en Knight Rider-film som påminner om Fast and the Furious etc...


Men det är däremot alldeles för tidigt att börja samla ihop olyckskorparna. En av de bästa sakerna med det här är att jag i alla fall inte har några större förväntningar på filmen, och därmed blir jag förmodligen inte så fasligt besviken heller när Knight Rider 2.0 fgör entre...




http://www.moviezine.se/artikel/13681-knight-rider-kor-in-paring-bioduken-2015









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards