Alla inlägg den 26 juni 2013

Av theotherside - 26 juni 2013 22:36

Jag hade kanske förväntat mig något mer ( oklart riktigt vad) men det här ser i alla fall klart mycket roligare ut än hemska Scary Movie 5 ( har inte ens sett filmen innan jag dömer den på förhand, tycker det helt enkelt känns onödigt att bekräfta att skit faktiskt är skit), så den här ser jag redan lite fram emot att få ta mig en titt på. Förhoppningsvis har den några härliga fniss att erbjuda...






Av theotherside - 26 juni 2013 22:02

Ah, kanske börjar bli dags att se den så omhuldade och omtyckta filmen Nosferatu nu, när den snart får en Blu-Ray-utgåva fullproppad med extragodis? Det här var i alla fall en film som jag för ett tag sedan väldigt gärna ville se men jag vet inte om jag är så intresserad av den längre. Kanske mest just på grund av att den är en klassiker, men jag tror dock tyvärr att Nosferatu skulle göra mig uttråkad och att jag knappt skulle orka se den färdigt utan att ganska ofta börja trycka på "move forward"-knappen...

 

Däremot tycker jag man ska göra det till en trevlig vana och göra fler äldre klassiska filmer lättillgängliga genom att exempelvis ge ut dem på nytt på antingen Blu-ray eller DVD. Remaken av både Carrie och Maniac gör det utomordentligt lägligt att ge ut just originalen i högupplöst bild och sprängfylld med extramaterial.

 

 

 

 

http://www.moviezine.se/artikel/13671-nosferatu-paring-blu-ray-i-slutet-av-aringret










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards