Alla inlägg den 17 juni 2013

Av theotherside - 17 juni 2013 22:08

Det är inte på något sätt förvånande eller speciellt anmärkningsvärt- "nyheten" om att uppföljaren till Kick-Ass måste bli en framgång och spela in bra med pengar för att det ska bli någon tredje film, men jag kan inte låta bli att tycka att det är tråkigt att filmskaparna så oförblomerat och öppet går ut med att andra filmen måste bli en succé för annars blir det ingen grand finale, så det så... Gör man då verkligen film för att man älskar film eller gör man det bara för att göra filmbolaget nöjda och sin egna plånbok ännu tjockare? Den här utvecklingen är ju ingenting som kommer och knackar på dörren och ropar: "Suprise, suprise" direkt, men det är tråkigt att konstatera att det är på det här viset det ligger till. Jag kände mig plötsligt lite mindre sugen på att gå och se den här om de som ligger bakom den ändå framför allt är intresserade av hur många dollar de får in på filmen.


Varför ska man stödja detta? För nöjet att de orkar spela in en tredje film om vi visar med pengarna att vi vill ha en tredje rulle? Tja mitt korta svar på det blir att nej, så jädrans speciell är inte Kick-Ass och inte ens första filmen gjorde mig helt och hållet hänförd. Så för min del så struntar jag fullständigt i hur det blir med en eventuell tredje film...





http://www.moviezine.se/artikel/13595-ingen-kick-ass-3-om-inte-kick-ass-2-levererar







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards