Alla inlägg den 20 maj 2013

Av theotherside - 20 maj 2013 23:15

Jag lägger mest upp den här musikvideon för att jag inte ska glömma bort den, för jag halvgillar den här låten och det brukar jag inte göra så snabbt med musik, men här finns något som jag kan tycka o i alla fall. Ska börja leta upp lite nyare låtar med den här gruppen också och se om de har mer att erbjuda.






Av theotherside - 20 maj 2013 22:45

Jag har ju inte sett originalfilmer förtretligt nog men förhoppningsvis kommer den finnas tillgänglig inom kort då remaken snart har premiär och då blir det att se klassikern först så man kan göra en jämförelse mellan de båda versionerna. Men med det sagt måste jag ändå säga att trailern gör mig nyfiken och intresserad av att se Patrick version 2.0 och man kan ju alltid hoppas att det här är en av de bättre remakerna som sköjer över oss... 







Av theotherside - 20 maj 2013 21:43

Om det inte vore i mitten av maj skulle man nästan kunna ta det här för ett första aprilskämt, om än försenat, men Luc Besson har slagit sig samman med ett kinesiskt filmbolag för att "hedra" världen med ytterligare tre filmer i Transporter-filmserien. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det egentligen men det känns framför allt som att originalfilmerna lever och dör med huvudrollsinnehavaren Jason Statham- och blir de nya tre filmerna utan Statham så vet jag inte alls om jag är speciellt intresserad av de kommande filmerna för då känns det tämligen meningslöst att bry sig. Men vi får väl se framöver vad det blir utav det här, och det är inte säkert att det blir något alls med det nedlagda fiaskot av tv-serien med Transporter i färskt minne...



http://www.moviezine.se/artikel/13332-transporter-faringr-tre-nya-filmer








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards