Alla inlägg den 10 maj 2013

Av theotherside - 10 maj 2013 03:45

Ännu en film som hamnar i Found Footage- genren men jag tycker inte att teasern ger sken av att vara en direkt kopia av mer kända verk i området som en viss Paranormal Activity-serie! Och det är inte dåligt i alla fall och samtidigt känns det lite som att man redan har sett det som den här filmen möjligen har att erbjuda, men man kan ju åtminstone hoppas på att den har någon överraskning att komma med? Det här ser ändå klart sevärt ut och The Night Visitor förtjänar nog att ses åtminstone en gång... 








Av theotherside - 10 maj 2013 02:46

Jag erkänner, kanske lite motvilligt, att jag inte tillhör Edgar Wright fanskara och jag förtod inte riktigt vad som gjorde Shaun of the Dead så omtyckt, men jag tyckte bättre om Hot Fuzz som råkade anlända perfekt tidsmässigt för min del men som samtidigt inte var speciellt mycket till film som jag tråkigt nog upptäckte när jag såg om den för ett tag sedan- och The World´s End är den tredje filmen i den här ganska brokiga samlingen av filmer som på något sätt ska hänga ihop ( ja skådisarna är ju gamla bekanta som dyker upp igen här och var och framför allt Simon Pegg finns med även här i en ledande roll), men jag tycker inte riktigt filmerna hänger ihop så mycket. Av trailern att döma slår man här på stora trumman i alla fall och jag vet inte vad jag riktigt tycker. Om det här hade kommit för fem år sedan kanske jag hade varit lite mer positiv inför den här, men som jag känner just nu så kommer jag inte att ha speciellt bråttom med att se den här... 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards