Alla inlägg den 23 april 2013

Av theotherside - 23 april 2013 16:15

The dark world är undertiteln till andra delen av Thor-filmserien och onekligen ser det betydligt mörkare ut i trailern än vad det gjorde i den första filmen, vilket jag verkligen inte har något emot. Däremot är jag kanske inte något stort fan av seriefiguren Thor så för min del får man gärna göra något intressant med den här karaktären så att kanske jag också ska börja tycka om honom lite mer. Det jag hade mest problem med i första filmen var att Thor skildrades så He-Man-aktigt och på ett typiskt sätt som muskulösa, tuffa snubbar ska vara på film. Ge honom lite mer känslor den här gången. Och en bättre skurk också om jag får bestämma. Men filmen ser ut att bjuda på vad den ska bjuda på- schysst underhållning! 








Av theotherside - 23 april 2013 12:36

Jag hoppas att min första instinkt när jag såg det här inslaget stämmer, att det här handlar om ett spel för galleriorna för att de antagligen såg att SVT fanns i närheten och insåg möjligheten att få vara med i TV- mest baserar jag det här på att någon brölar onaturligt i  bakgrunden och det låter i mina öron fejkat.


Men om jag har fel och de här tjejerna verkligen är så bedrövade och ledsna över att Justin Bieber bara sprang förbi och knappt såg sina fans och dessutom hade huva över huvudet- ja då blir jag på allvar lite bekymrad över var mänskligheten egentligen är påväg. Jag begriper inte hur man kan bli så besatt av någon helt enkelt och jag tackar min lyckliga stjärna för att aldrig heller ha varit besatt av någon kändis på det här sättet. Men, någon fördel med att vara man i nådens år 2013 ska det ju finnas också, även om nästan allt annat kan skyllas på oss tydligen...




http://www.svt.se/nyheter/sverige/bieberhysteri-i-stockholm







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards