Alla inlägg den 22 april 2013

Av theotherside - 22 april 2013 16:15

Jag har oerhört svårt för att peppa till ordentligt inför en av sommarens ( alla ) storfilmer, och problemet är framför allt Johnny Depp. Depp är ( eller snarare var) bra och intressant men efter att ha blivit allt tråkigare och mindre inspirerande i en viss filmserie med pirater så är jag otroligt trött på karln. Det blir inte bättre av att samma folk som gjorde Pirates of the Caribbean är inblandade i Lone Ranger, vilket för min del luktar som att det här blir ungefär samma sväng bara att piraterna är utbytta till cowboys och indianer. Men en liten, liten tröst för mig i sammanhanget är att den tredje trailern ändå börjar göra så att peppmätaren ger ifrån sig en liten ryckning men jag förblir ändå tveksam till den här...


En intressant sak i sammanhanget är att filmen har kostat mer än vad filmbolaget egentligen ville att den skulle kosta, bland annat på grund av otur med väder under inspelningarna, vilket kan göra att man inte spelar in stålarna man lagt ut på The Lone Ranger. John Carter-flopp eller framgång? Vi får väl se hur det låter efter den 3:e juli när den här filmen har haft premiär... 



http://www.moviezine.se/artikel/13080-har-ar-sommarens-dyraste-biofilmer






 

Av theotherside - 22 april 2013 15:45

Den här kvinnan verkar onekligen ha en hel drös med inspiration för att skapa allehanda saker och jag föll lite för de här skorna med pålimmade "spikar"- de skulle jag inte säga nej tack till att se på fossingar häromkring under våren och sommaren.


Lisa Trifiro heter i alla fall kreatören och förutom en hel del andra saker har hon också under påsken gjort ägg målade som Super Mario och Nintendo! Riktigt jäkla snyggt och häftigt. Kanske inte ger mycket till påskkänsla direkt men det kan man strunta i. Kanske man själv skulle ge sig på ett försök nästa påsk och se om man lyckas...


http://www.instructables.com/member/lmnopeas





   

Av theotherside - 22 april 2013 14:45

Inför den här komedin låter det inte riktigt som att man har brainstormat någon längre stund- en heminspelad sexvideo kommer på vift och så ska huvudpersonerna leta efter den försvunna filmen resten av speltiden... Det låter märkvärdigt bekant på något sätt... Har vi verkligen inte redan sett det här, eller i alla fall något liknande?


Tänkte mest på att Cameron Diaz medverkar här... Ska hon aldrig vara med i något som är riktigt bra igen?! Efter genombrottet med The Mask har det inte blivit många filmer för henne som jag har tyckt verkat bra på förhand och Charlies änglar-eländet kändes mest som att Diaz har halkat ned betydligt och kanske inte får de hetaste erbjudena längre? Jag tycker Diaz ska lämna komediträsket och göra något helt nytt nu. Kanske rent av medverka i en skräckfilm?




http://www.moviezine.se/artikel/13070-cameron-diaz-gor-sex-tape-med-jason-segel








 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards