Alla inlägg den 22 februari 2013

Av theotherside - 22 februari 2013 23:45

Jag måste erkänna att den här trailern tilltalade mig och gjorde mig sugen på att se filmen direkt. Det verkar mest av allt som att det här är en actionstänkare, och sådana säger man nästan aldrig nej tack till! Nackdelarna dock- en regissör som inte har gjort speciellt mycket som man har sett tidigare och för mig okända skådisar i de ledande rollerna. Men det behöver nödvändigtvis inte alltid betyda att det handlar om en dålig film, och ibland är det ju bara bra om man inte har högt ställda förväntningar innan man börjar se en film...



Av theotherside - 22 februari 2013 23:31

En av de skräckfilmer som man ser fram emot i år, men samtidigt är det med lite blandade känslor. Rob Zombie har ju rosat marknaden med skräckremaken som ingen trodde var möjlig på förhand, Halloween, men han står också bakom sådant som bäst kan beskrivas som skit. Och den här nya filmen, The Lords of Salem, har dessutom producenterna bakom Paranormal Activity och Insidious och för min del så börjar jag känna att jag vet hur dessa herrar tänker och hur filmerna är uppbyggda och när "överraskningarna" ska komma etc. Men jag hoppas ändå på att med Rob Zombie vid rodret så ska det här trots allt bli en sevärd historia! 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards