Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Arnold Schwarzenegger som Conan igen?

Av theotherside - 26 oktober 2012 13:35

Ja, det verkar som att det här blir av och att Arnold Schwarzenegger ska återupprepa sin paradroll som Conan. Herregud vad det började vattnas i munnen direkt, tills dess man läste de sista raderna i artikeln och det konstateras att det inte är riktigt klart huruvida filmen ska få 15-årsgräns. Herregud, det är väl i det närmaste självskrivet. Det är klart att Conan ska vara från femton år på bio, och ingenting annat. Den hade gärna fått ha 18-årsgräns, men då går de ju miste om den ack så viktiga tonårspubliken, och dem måste de ju få att se filmen för annars går de väl back. 

Och jag hoppas att de håller fast vid tanken på en åldrande Conan som har hunnit vara alltfrån mördare till kung, för en äldre Conan i en fight vill jag i alla fall se. Bara vi slipper en irriterande sidekick som är runt tjugotvå och som ska dra massor med punshliners ( skräckexemplet på sådant är ju från Die hard 4, huuuwe). 

 

Men i alla fall, just nu låter det positivt med Arnold Schwarzenegger som Conan i en ny film! 

 

 

 

 

http://www.moviezine.se/artikel/11626-arnold-blir-conan-igen









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards