Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Bail Enforcers

Av theotherside - 24 oktober 2012 23:45

Man får ta den här filmen för vad den är, en b-thriller som varken vill förnya actiongenren eller plana upp någon ny väg och den funkar hyggligt för stunden men är ganska lätt att glömma bort så fort man har sett den. Men jag hade lite roligt medan filmen pågick åtminstone och ibland räcker det med det.





LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN.




En kvinnlig wrestlingsbrottare i huvudrollen, jodå det funkar ibland som i Haywire, men Gina Carano hade betydligt mer utstrålning och funkar faktiskt i spelfilm bättre än vad Trish Stratus gör i den här filmen. Jag vet inte riktigt vad den stora skillnaden är mellan dem men jag antar att det också har att göra med att i Bail Enforcers är man betydligt mer intresserad av att visa upp Stratus utan kläder. Det är också ett problem att filmen har ganska dåliga fightscener, och jag har svårt att tro på att den här tjejen verkligen kan spöa killar som är tredubbelt så stora än vad Trish är. Jag tycker inte heller att det riktigt funkar med att Trish ska vara riktigt tuff och hård samtidigt som hon så fort hon har en replik viskar fram orden och påminner om sådana kvinnor som man kan ringa in till för att snacka om sex och fantasier med. Det känns inte så realistiskt!



             

  Trish i den roll hon förmodligen känner sig som mest hemma i.



Bail Enforcers är ganska förutsägbar och ibland ganska tråkig, och det finns inte direkt någon spänning och man engagerar sig inte i karaktärerna på något sätt. En film som funkar vilken bakissöndag som helst, men som är bortglömd så fort man har piggnat till. Och när Trish Stratus förmodligen är ganska okänd för dem som inte älskar wrestling så spelar det ingen roll hur mycket de försöker sälja in filmen med henne i huvudrollen, den lär förmodligen ändå inte ses av speciellt många....





 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theotherside - 21 april 2023 18:45

Jag är inte något överväldigande fantast av Miss Li vanligtvis, men kan ändock ej undgå att digga detta å när låten inleds med en spellevink-vibb för att därefter fortsätta i någon stil av disco-dunkabunkaddunk- aaaah! aaah. Igår när jag var på kro...

Av theotherside - 21 november 2022 03:56


Detta var en film som jag inte hade någon koll på, knappt visste att den överhuvudtaget fanns men så visades den på TV4 film under söndagskvällen och jag tog en chans och tittade.  The Night Listener är definitivt inte något mästerverk, men fungerade...

Av theotherside - 18 november 2022 18:35

   

Av theotherside - 13 november 2022 19:26

Du har ingen aning vad som händer, söndag bara sker. Varje dag, vilken veckodag är det egentligen? Du vet inte, måndag, onsdag, lördag Spelar ingen roll.  Du är mer eller mindre alltid full, en två tre Öl eller lite whiskey. Idag är det s...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards