Alla inlägg den 14 september 2012

Av theotherside - 14 september 2012 22:35

Ja, det är fredag och hyggligt sent på fredagskvällen har vi hunnit också och då är väl en fräckis ganska passande...






 

Av theotherside - 14 september 2012 01:45

Jag litar inte fullt ut längre på att en film automatiskt blir bättre för att Guillermo del Toro står med som producent och affischnamn på filmpostern, för den niten har man hunnit gå på en gång för mycket vid det här laget och i själva verket så har det när hans namn figuerat i sammanhanget nästan uteslutande handlat om en dålig film, hittills i alla fall. Så nej bara för att del Toro figuerar med sitt namn så gör jag inte vågen längre, men efter att man har kollat in trailern till Mama så tycker jag att den här kan vara väl värd att ta sig en titt på, faktiskt. 











Av theotherside - 14 september 2012 00:58

Äntligen, en trailer som ger lite mer information om vad man kan ha att förvänta sig när motorsågen ännu en gång ska börja surra! Jag tror inte för en sekund att den på något sätt kommer att överträffa originalet, men jag hoppas i alla fall på att de har lyckats snickra ihop en värdig "fortsättning". Och att original- Leatherface finns med, gör ju saken bara bättre. Förhoppningsvis... 











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards