Alla inlägg den 5 september 2012

Av theotherside - 5 september 2012 23:46

Inte för att jag direkt kan beskyllas för att vara inne när det gäller modenycker överlag, men... de här "tetris-byxorna" blir väl ändå ingen ny trend, hoppas jag... Inte för att de direkt är fula utan för att de mest känns som reklam för själva spelet. Och att om någon drar på sig sådana här kommer att få frågan "spelar du Tetris?" hur många gånger som helst. Nej, de här brallorna glömmer vi bort så fort som möjligt, eller?;P








 

Av theotherside - 5 september 2012 18:43

Herregud vad den här påminner om... tja allt från Paranormal Activity till andra andra liknande filmer som ploppar upp ur marken likt höstens svampar gör just nu. Blir det aldrig för mycekt? Eller nja det finns väl fortfarande en trogen publik för dem här, annars skulle de inte komma så frekvent. Men inledningen på den här trailern till The Bay påminner starkt om trailern till en annan film i samma genre, men de är nästan så svåra att skilja åt nu att jag inte minns vilken film det var. Nåja den här kanske man ändå ger en chans vid något tillfälle.









Av theotherside - 5 september 2012 02:15

Yes ryktet visade sig stämma och nu är det tydligen spikat och klart att Jim Carrey ska dyka upp i Kick-Ass 2 som karaktären Colonel Stars. I och för sig sa inte det mig för mycket, jag vet inte vad jag har att vänta mig och jag har ingen aning om hur den karaktären är men jag hoppas i alla fall att Carrey håller en hygglig nivå åtminstone och inte spelar över- alltför mycket. Ja, behövde man någon mer anledning att se fram emot den här filmen, så har man fått en nu med andra ord...




http://www.moviezine.se/artikel/11195-jodaring-jim-carrey-fick-rollen-i-kick-ass-2









 

Av theotherside - 5 september 2012 01:15

Det här ser helt okej ut faktiskt, även om jag inte är överdrivet förtjust i Poltergeist-look-alikes, ty allasammans ser ungefär likadana ut och "påstås" alltför ofta bygga på verkliga händelser. Jodå, säkert... Men den här kan jag helt klart tänka mig att ta mig en titt på i alla fall!











Av theotherside - 5 september 2012 00:50

Jag var inget stort fan av första Grave Encounters, mest för att den påminde om en jävla massa andra filmer inom sama genre och att det har blivit två för många sådana här filmer numera, men sämre har man ju förstås sett... Så jag kommer förmodligen kolla in uppföljaren, också.













Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards