Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av theotherside - 25 augusti 2012 03:00

Nja fick ganska tidigt en känsla av att den här filmen skulle jag tycka om och det visade sig att den känslan fick helt rätt i slutändan för det här tycker inte jag var speciellt bra! Det är den gamla vanliga storyn om en kille som ska bli av med sin oskuld, och så är hans polare med honom hela vägen och dessutom dokumenterar allt. Precis allt, till och med när huvudpersonen Matt ska raka pungen. Ingen som protesterar mot att ständigt bli filmad och dessutom utlagd på Youtube? Nej då, det skulle aldrig falla de här karaktärerna in att gnälla över något sådant.






LÄS INTE MER OM DU INTE SETT FILMEN.





Lite sympati får jag ändå för Matt, men  mest på grund av att han är den där klassiska filmlosern som aldrig riktigt gör rätt fast han har ett "hjärta av guld". Matt Bennett gör en bra prestation trots att han inte har speciellt mycket att göra utav sin roll. Men sen finns det en sak som jag inte alls gillade, nämligen tjejen som luras och som säger sig vara släkt med Cleopatra och som får Matt att vilja förlora oskulden med henne men sedan visar det sig att alltsammans är ett projekt för att visa hur "desperata män" är... Suck. Man kunde inte ha låtit bli att ta med det här?



       


 




Nej det enda som gör det alls värt besväret att överhuvudtaget se The Virginity Hit är att porrskådisen Sunny Leone faktiskt dyker upp mot slutet. Holy shit!!!! Eller kanske inte, men jag tycker ändå det var en rolig grej att Leone dyker upp då hennes namn nämns ett flertal gånger i filmen. Och slutligen, Matt konstaterar tillslut efter mycket om och men att det faktiskt är allra bäst att förlora oskulden med någon som man älskar och tycker om! Så på ett sätt kan man ju säga att filmen har ett "bra" budskap även om det är en lååång transportsträcka innan dess.





 


  

Av theotherside - 25 augusti 2012 01:46

Nu hoppas jag att gamle mästaren Brian de Palma är tillbaka i gammal storhetsform, för trailern till Passion gillar jag! Det enda som jag inte tycker om är att Noomi Rapace är med, jag tycker inte hon har förtjänat alla hyllningar som hon har fått hittills. Men förutom det, Passion ser ut att bli en härlig blandning av erotik och spänning och det säger man helt enkelt inte nej tack till!











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards