Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av theotherside - 22 augusti 2012 23:15

Inte direkt för att jag bryr mig om att Winona Ryder nu är klar för filmen Homefront som skrivs av Sylvester Stallone, men allt annat om filmen verkar jävligt lovande- inte minst att min favorit Jason Statham är med, men James Franco tackar jag inte heller nej till och storyn om knarkinvasion verkar riktigt nice. Den här filmen får man hålla ögonen på!







http://www.svd.se/kultur/winona-ryder-ar-med-i-stallone-film_7434336.svd









 

Av theotherside - 22 augusti 2012 22:18

Hmm det luktar gott om den här och sådant här som kommer från Nya Zeeland har åtminstone en tradition att falla tillbaka på;) Tror det här kan bli riktigt roligt faktiskt, men jag vill först se en lite längre trailer så man vet lite mer vad man har att vänta sig.











Av theotherside - 22 augusti 2012 22:15

Hmm tyvärr verkar den här filmen koncentrera sig lite för mycket på komik för att den ska falla mig på läppen, och jag kan inte riktigt avgöra huruvida The Selling är en barnfilm eller inte? Jag förväntade mig att spöket Casper skulle dyka upp när som helst i trailern. Det var det första problemet, det andra är regissören som i och med den här gör sitt första försök som regissör... Kan ju bli bra, visst. Men nja... Den här tror jag inte att jag vill se alls, faktiskt...Eller så ska det vara väldigt dåligt väder och denna visas på typ TV4.














Av theotherside - 22 augusti 2012 22:00

Jag har sett originalfilmen för många, många år sedan och har den inte direkt i färskt minne och det var inte heller någon jag älskade, men jag hatade den inte heller vill jag minnas, så för min del tycker jag inte att det gör något att även den här figuren ska få sig en reboot. Det kan han allt få faktiskt, gamle Roketeer. Men det är mer själva andan av att allt numera måste få en omstart eller liknande som jag inte tycker om. Enough is enough, men det verkar aldrig ta slut tyvärr...



http://www.moviezine.se/artikel/11087-disney-gor-the-rocketeer-reboot









 

Av theotherside - 22 augusti 2012 21:38

Det känns som att det är enda anledningen till varför man frigör de roliga bifigurerna från Dumma mej och ska ge sig på att kasta in dem i ett självständigt äventyr istället. Det tycker inte jag låter något vidare alls, jag tycker att de här figurerna passar alldeles utmärkt som roliga bifigurer istället för att fylla ut dem med en huvudroll i en egen film. Men det är klart, publiken gillade de här filurerna och som man har sagt ända sedan stenåldern "man ska smida medan järnet är varmt"...




http://www.moviezine.se/artikel/11086-miniorerna-fraringn-dumma-mej-paring-egna-aventyr








 

Av theotherside - 22 augusti 2012 15:59

Följde nyss med i den alltid lika intressanta sexchatten på Aftonbladet där Linn Heed står för svaren och du ställer frågorna, och en fråga tyckte jag fick ett riktigt bra svar, nämligen:


" Ja du, därför att fantasi och verklighet är två skilda ting. Att fantisera om något förbjudet och kanske för en del gränsöverskridande kan var det mest sexuellt upphetsande, men att realisera detta, kan kännas precis tvärtom, äckligt, skrämmande osv. Tillåt dig själv att bli upphetsad av dina fantasier. Det är inget fel i det."

 

Ni kanske kan tänka er vilken frågan var, men huvudsaken här är nämligen att fantasi och verklighet är två skilda ting och att fantisera om något förbjudet  kan vara riktigt upphetsande samtidigt som man aldrig kan tänka sig att göra det i verkligheten.

 

 

 

 

 

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article15292445.ab










 

Av theotherside - 22 augusti 2012 00:54

Det kanske är tillfälligheter eller så är det inte det, men det faktum att Nicolas Cage och John Cusack spelar ihop i en film igen sedan de gjorde det sist i Con Air, ja... Cage har ju nästan gått ned sig totalt tyvärr, och Cusack verkar vara påväg åt samma håll om man betänker hans senaste insats i The Raven. Två föredettingar som sammanstrålar, typ? Nej usch hoppas inte det... Men jag gillar trailern till den här, även om jag inte tycker om filmer som bygger på sanna storys, i alla fall i sådana här sammanhang. Ändock, det här ser ganska sevärt ut, faktiskt!









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards