Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av theotherside - 17 augusti 2012 23:45

Efter att den första säsongen lämnade åtminstone mig med en fadd eftersmak, så är jag inte riktigt lika peppad på den andra säsongen som jag var inför den första. Plus att jag har litet förtroende för serier överlag, och att de brukar börja fantastiskt bra men sedan går det sakta men säkert nedåt. Men innan man har fått se något mer än den här korta teasern så får man avvakta och se, för ingenting säger ju egentligen att andra säsongen blir varken bättre eller sämre än så länge.










 

Av theotherside - 17 augusti 2012 23:15

Dolph Lundgren och Jean-Claude van Damme vill förstås inte vara sämre än alla andra comebackande actionhjältar från actionfilmens guldår så det blir en tur till med Universal Soldiers, och inte mig emot- tyvärr var trailern inte något vidare lockande och gjorde mig inte direkt sugen på att se den här. Men jag kommer nog ändå att se den, mest för att man har "sett alla andra filmerna i serien", och för att den tredje var ganska bra faktiskt. Jag hoppas man lyckas överraska lite igen med den här...










Av theotherside - 17 augusti 2012 22:16

Sweet Jesus, det bara regnar in trailers till efterlängtade actionfilmer nu och det bästa är att de innehåller gamla veteraner i välkända roller vilket inte direkt kanske betyder att det "måste" bli bra, men jag ser hellre de här gamla rävarna framför de tvålfagra, fejkmusklade bratsen som är med i dagens tråkiga actionfilmer. Bullet to the Head ser mer eller mindre ut att kunna ha haft premiär under sena 80-talet, men det ser ändå snuskigt underhållande ut. Pepp, pepp!








Av theotherside - 17 augusti 2012 02:00

Haha ja vad ska man säga? Det här kan inte bli annat än underhållning på källar-nivå känns det som på förhand, men vafan är man på rätt humör fungerar nog den här perfekt;)













Av theotherside - 17 augusti 2012 00:45

Haha ja den här måste man bara kolla in, kanske mest för att legenden Roger Corman är lite inblandad i alla fall (även om jag misstänker att han mest säljer ut sitt berömda namn numera), men det här är ändå en film helt i min smak och som jag definitivt kommer att titta på...









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards