Alla inlägg den 30 juli 2012

Av theotherside - 30 juli 2012 23:30

Det här ser inte dumt ut alls faktiskt, och jag skäms fortfarande över att inte ha sett den första filmen ännu så det måste jag se till att göra så snabbt som möjligt nu innan man kan avnjuta uppföljaren!






http://www.ign.com/videos/2012/07/27/outpost-ii-trailer










 

Av theotherside - 30 juli 2012 23:06

Den här filmen har jag inte hört talas om förrän nu, men efter att ha kollat in den här trailern så vågar jag påstå att A Night in the Woods definitivt är värd att hålla utkik efter! Lite Blair Witch Project-vibbar visserligen, men det kanske dyker upp en ny trailer så småningom som berättar lite mer om vad vi har att förvänta oss.










Av theotherside - 30 juli 2012 22:58

Oh härligt att den här skräckkomedin ( förmodligen med mest betoning på komedi) har fått ett premiärdatum för när den letar sig ut på dvd och blu-ray- i alla fall i USA: den 25:e september. Förhoppningsvis dröjer det inte länge innan filmen letar sig hitåt och den här vill man ju mest av allt inte missa på grund av Robert Englunds och Billy Murrays medverkan men kanske framför allt för att den innehåller både strippor och varulvar;P








Av theotherside - 30 juli 2012 22:52

Jag gillade den första filmen, halvgillade den andra och avskydde den tredje filmen i den här serien så förhoppningen är inte mer än den att den nu aktuella fjärde filmen blir sjuhelsikes bättre och mer underhållande än vad den tredje filmen var. Låter lite illavarslande med introducering av två nya karaktärer dock, jag tycker de ska jobba desto mer med att putsa till kemin mellan Jackie Chan och Chris Rock, och gärna samtidigt tona ned Rocks karaktär en del;P Men det är förstås bara önsketänkande, kan jag tänka mig. Nåja, en underhållande fjärde film vill jag gärna ha, tack...




http://www.moviezine.se/artikel/10907-klart-for-rush-hour-4









 

Av theotherside - 30 juli 2012 17:30

Och så denna nya jävligt irriterande trend- en "teaser" inför den riktiga teasern eller trailern... Usch, hatar verkligen den här trenden och den känns så förbannat onödig! Nåja Paranormal 4 lär jag nog ändå inte se, måste förmodligen orka med att se den andra och tredje filmen innan dess och det har jag inget intresse att göra ens. 











Av theotherside - 30 juli 2012 16:15

Det är tydligen till Rio man ska dra till för där verkar det vara party och förhoppningsvis bättre väder än det vi har haft under sommaren här i Sverige... Grått och molnigt hela dagen i stort sett, bara stundtals lite solglimtar, men löftet är tyvärr att det är regn påväg och inte någon strålande sol och klarblå himmel. Suck... 







 

Av theotherside - 30 juli 2012 15:15

Man behöver knappast ens fundera över hur Dolphan kommer att fungera som programledare ( men kanske med någon ironisk funktion så kan han bli klockren) men jag tycker allt att idéen bakom det här programmet låter ganska lovande- att deltagare ska tävla i filminspirerade tävlingar! Kan bli ganska underhållande, och värre saker än det har ju visats på TV ( Hål i väggen, hmm...). Återstår att se vilket årtionde som det börjar visas på dumburken i Sverige, och gissningsvis borde TV6 vara intresserade av det här...





http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15170950.ab







 

Av theotherside - 30 juli 2012 00:15

Vad skulle uppföljaren till Behind the Mask heta om inte Before the Mask: The return of Leslie Vernon? Jag är inte helt övertygad om Behind the Mask behöver en fortsättning, jag tillhör inte fanskaran till den filmen men det är kanske bara att ge den filmen en ny chans och se om den snart för jag minns inte alls att Robert Englund var med i den... Men ändå roligt att Englund repriserar sin roll, och att Kane Hodder, han som spelat mördaren Jason x antal gånger, ska vara med i den här nya filmen låter ju onekligen inte dumt alls... 



http://www.rysarnytt.se/nyheter/robert-englund-med-i-before-the-mask-the-return-of-leslie-vernon/







 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards