Alla inlägg den 7 juli 2012

Av theotherside - 7 juli 2012 01:56

Jag vet inte riktigt hur det går till men ibland får man allt fundera en och två och tre gånger på hur just jag har blivit utvald bland de nio miljoner invånare som huserar i Sverige... När jag kollade mobilen för en stund sedan hade jag två missade samtal från ett nummer som jag inte alls kände igen, samt ett sms med den konstiga frågan om vem inspektören i parken var? följt av ett namn jag inte alls känner igen... Vafan? Vem ringer och sms:ar en sådan fråga klockan elva på kvällen på en fredag... Och vad värre är så har jag ingenting med någon park att göra what so ever så den här tjejen har med andra ord försökt få tag i fel person hela fredagskvällen;P Vet vederbörande inte vem hon ska ringa eller är det av underordnad betydelse och så sitter de och letar upp ett mobilnummer på måfå och bara ringer? Knasiga tider äro vi leva i.... 





 

men Katie Kox ringer aldrig dessvärre... 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards