Alla inlägg under juni 2012

Av theotherside - 7 juni 2012 16:00

Men seriöst, hur bra ser inte den här filmen ut att kunna bli? Oh my Good. Älskar hela den första trailern, och inte bara för att man får sig en bättre bild av handlingen utan musiken, ja jösses Tarantino vet hur musik ska användas i film! Men samtidigt- eftersom jag har lärt mig min läxa- så är jag bara försiktigt förväntansfull, ty jag såg också väldigt mycket fram emot Inglourious Basterds men den visade sig inte alls falla mig i smaken. Men jag tror det blir annorlunda med den här nya filmen från Tarantino, den här blir nog förjävla bra. Och vilken fantastisk ensemble som återfinns här, jag menar bara... DiCaprio, Jamie Foxx, Christoph Waltz, Zoe Bell. Samuel L. Jackson, Tom Savini... Ja jösses det kan bli riktigt bra det här, faktiskt. 




http://www.youtube.com/watch?v=7yhbaYH0SwE











 

Av theotherside - 7 juni 2012 14:54

Ja, om man ska tro på en analytiker så kan Facebook gå liknande öde som många andra före den sociala tjänsten- tex Yahoo som inte är dominerande på samma sätt som den en gång var. Jag tror inte Facebook överlever länge till, någon gång måste ju användarna tröttna på sidan och det är ett mysterium att så inte har skett ännu. Tror att jag inte har varit inne på Facebook på nästan två månader nu, yeeh! 

Men det lär förmodligen dröja innan domedagsprofeterna får rätt, om de nu alls får rätt förstås. Man vet ju aldrig, den här uppstickaren kanske visar sig vara långt mer seglivad än vad man tror...



http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.452694/facebook-ar-borta-inom-atta-ar










 

Av theotherside - 7 juni 2012 14:33

Tycker att det här ser lite halvskumt ut men klart sevärt- vad är det med den där flygolyckan som man får se i trailern te.x- och Washington brukar ju aldrig direkt underprestera och John Goodman tycker jag att man ser alldeles för lite av nuförtiden så det är bara härligt att han finns med i den här filmen. Och Robert Zemeckis är ingen dålig regissör heller, även om jag tycker att han inte riktigt har fått till det med sina senare filmer. Nej kort och gott, Flight får man nog ta sig en titt på i alla fall och se om det passar mig!





http://www.youtube.com/watch?v=lhUrWRV1cxs










 

Av theotherside - 7 juni 2012 02:45

Nja jag tycker inte att det här ser så lovande ut direkt, det verkar mer eller mindre vara en skräckis anpassad för tonåringar och allting sker alldeles för fort samtidigt som man brer på med dunka-dunka-musik och dataeffekter... Men den här kan man kanske beta av en trist söndagskväll, men ingenting jag ser fram emot direkt.





http://www.youtube.com/watch?v=xUi-hD8Muac











 












Av theotherside - 7 juni 2012 00:07

Knappt har man hunnit se Bad Ass så är Danny Trejo med i en ny film, men i den här verkar han ha mer en biroll och filmen i övrigt ser inte alls speciellt bra ut så ja, nej den här tror jag inte att jag kommer att se...





http://www.youtube.com/watch?v=4iihZk_Dukk













 

Av theotherside - 6 juni 2012 23:00

Hmm kan det vara möjligt att Disney börjar få till bra datoranimerade filmer utan draghjälp från mästarna på Pixar? Ja, Wreck-it Ralp ser faktiskt ut att bli helt okej, även om det finns en del saker som jag inte direkt faller för direkt men som helhet ser det här betydligt bättre ut jämfört med Tangled eller... Gud hjälpe oss, Little chicken! 





http://www.youtube.com/watch?v=SfjEwDQI4JA












 

Av theotherside - 6 juni 2012 22:35

Nu börjar premiären för The Amazing Spider Man närma sig och då öser man på med nya släpp av allehanda klipp, men jag kan tycka att det börjar bli för mycket numera- man släpper det ena efter det andra för att öka intresset förstås, men samtidigt- vill man verkligen se hur mycket som helst, utan att faktiskt se filmen? Jag tycker att det räcker gott och väl med en, två ja till och med tre trailers där nya bilder varieras en aning, men att släppa regelrätta klipp såsom här, det tycker jag man ska sluta upp med. Jag vill se det nya när jag går och ser själva filmen, jag vill inte på förhand veta nästan allt som händer i filmen innan jag ser den. Men det är klart, det är upp till var och en och jag var ju dum nog och kollade på det här klippet också men från och med nu tänker jag inte se fler klipp från The Amazing Spider Man...




http://www.youtube.com/watch?v=i9eJqYkhsk4













 

Av theotherside - 6 juni 2012 15:00

Ja, en liten lågoddsare kanske men det är ju skönt att ibland bryta trenden med att man nästan uteslutande ser amerikanska zombiefilmer så här är det en Chilean-horror som blandar och tar lite och den ska inte enbart vara skräck utan också bland annat lite fantasy. Har inte sett regissörens tidigare film, men jag gillar den här teasern i alla fall så man får försöka hålla koll på Perfidy, om inte annat just för att se något inom skräck/zombie från ett annat land... 




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yXel3B2l8FI










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards