Alla inlägg den 27 juni 2012

Av theotherside - 27 juni 2012 23:48

Haha enligt uppgift så fick en man fara in till sjukhus när han såg den här filmen! Och man undrar varför, ty trailern ser jävligt dålig ut och man får uppfattningen att det här är bara skit och effektsökeri de luxe... Men jag misstänker att det var en snubbe inblandad i filmen som fick den här "hjärtattacken", och därmed gjorde den intressantare. Men nej, det går inte att chocka folk med billiga effekter och skitdålig film längre,tyvärr.




http://www.youtube.com/watch?v=Pm12EX3ypps&feature=player_embedded









 

Av theotherside - 27 juni 2012 22:54

Någon skrev apropå den här senaste trailern för Frankenweenie-filmen "ser ut som godis för vi som älskar Tim Burton". Sure, men om man verkligen älskar Burton så ska man be honom att dra från Disney fort som fan, för det blev inte bra i och med Alice i underlandet och jag har mina tvivel inför den här filmen också. Kanske behöver jag få mig en blixt i skallen men innan dess så blir jag inte det minsta taggad inför den här filmen och tror det blir precis lika fantasilöst och tråkigt som fallet var med Alice. Snälla Burton, ge Disney fingret och börja göra film på riktigt igen, så man känner igen en typisk "Burtonfilm". 




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Hx8Oe8RHiXA










 

Av theotherside - 27 juni 2012 01:15

Ja, Epic från Ice Age-skaparna ser betydligt intressantare ut än vad den fjärde filmen i Ice Age gör och jag tror jag skippar den senaste filmen helt och hållet för det ser bara ut att vara mer av samma sak som vi redan har sett och dessutom ser det ut som att den sabeltandade tigern också ska få sig en flickvän... Uäääk! Varför måste alla finna kärleken för? Nej, då ser jag mer fram emot Epic som åtminstone är något helt nytt. 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nd3vfEU_cI8










 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards