Alla inlägg den 9 juni 2012

Av theotherside - 9 juni 2012 02:21

Haha ja herregud man hör ju bara på titeln på vilken nivå den här filmen kommer att ligga på och inte är det sjukhuset på grund av skräckchock man behöver uppsöka efter att ha sett den här utan förhoppningsvis är det skrattmusklerna som kommer att få arbeta framför allt. Eddie, sömngångar-kannibalen. Ja jösses va, de kan ju få till det ibland. Men jag gillar trailern i alla fall, och den här kommer jag hålla koll på!




http://www.youtube.com/watch?v=379-7CpSVXY













 

Av theotherside - 9 juni 2012 00:15


Ja, det är lite svårt att uttala sig om uppföljaren då jag inte har sett I nationens intresse ännu, och jag har inte bråttom att se den heller då det är en svensk film det handlar om, men efter att ha sett den här första trailern kan man i alla fall konstatera att det inte är mycket mer än själva ramhandlingen som har något gemensamt med boken! I boken var nämligen Hamilton efterlyst, eftersom han i den avslutande boken i Hamiltonserien begick mord och hamnade i fängelse. Och man verkar återigen framför allt intresserad av att skapa en svensk James Bond snarare än att vara trogen Jan Guillous karaktär där det är betydligt mer politik än action. Men den stackars ungdomarna som ska se till att filmen går med vinst skulle ju gäspa käkarna ut led om man gjorde en mer bokstavstrogen filmatisering, jag däremot kommer mest av allt att gräma mig när flickan pratar för redan i trailern lät det förjävligt, tyvärr. 



http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/film/article14942858.ab











 







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards