Alla inlägg den 1 juni 2012

Av theotherside - 1 juni 2012 19:07

Ser inte dumt ut alls faktiskt även om jag har en invändning- att det ser ut mer som James Bond istället för Bourne. Mer storslagna actionscener mer än smygande och "tänkande". Men samtidigt så kan förstås trailern bedra en aning då det som säljer filmen bäst ska visas upp, så man snärjar in alla tänkbara tittare. De som har sett de tre andra filmerna ska inte heller känna sig vilsekomna, utan man hamrar in med jämna mellanrum i trailern att den här filmen har kopplingar till de tre Bourne-filmer som redan finns men att den här handlar om en av Jason Bournes "kolleogor" eller vad man ska kalla dem för. Men icke oroa eder, kopplingen till Bourne finns med här också så nu kan vi snylta på den filmserien utan att behöva komma på så mycket nytt. Samtidigt som regissören tidigare har påstått att den här filmen inte har med Bourne att göra... Ja, snurrigt värre, med andra ord. Men trailern visar upp en helt okej actionfilm och den här tror jag att jag trots allt kommer att se, men jag ska se om de tre Bournefilmerna innan för jag har glömt mycket av storyn i de filmerna. 





http://www.youtube.com/watch?v=2eUaZjppPm8&feature=g-logo-xit














 

Av theotherside - 1 juni 2012 02:00

Sure, jag har inte varit något stort fan av Agnes sedan tidigare, men jag har ändå alltid tyckt att hon har en riktigt bra röst. Men nu vet jag inte vad jag tycker, för i One last time låter det snarare likadant som tusen andra "sångerskor"... Finns ingen som helst spår av originalitet eller något som sticker ut överhuvudtaget, det här är radiopop med pålagd "vad det nu heter" för hela slanten. Nej det här är nog bland det sämsta jag har hört från Agnes. Låt inte producenter och låtskrivare i USA förvandla dig till någon tråkig Britney Spears-kopia, Agnes...




http://www.youtube.com/watch?v=ycd-ZPgl0T4











 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards