Alla inlägg under maj 2012

Av theotherside - 2 maj 2012 01:26

Är det bara jag som saknar den gamla hederliga metoden att låta en kroppsbyggare gestalta Hulk? Att han inte är datoranimerad och hur stor som helst, för det tycker jag bara blir löjligt och alldeles för överdrivet. Man kan ju faktiskt ge en "vanlig" Hulk krafter utöver det vanliga även om man har en alldeles vanlig människa framför kameran. Och jag skulle dessutom vilja önska en dystrare Hulk, en som verkligen kämpar med att bli av med varelsen och som håller sig undan snarare än att kastar sig in i situationer. Men det är kanske bara jag som saknar den Hulk som fanns i 80-talsserien... 

Hur som helst, jag har inte sett hur Hulk är i The Avengers ännu så det är lite för tidigt att sia och gissa om hur han kommer att bli om det blir en ny Hulk-film, så vi får helt enkelt se vad det blir utav det här. 




http://www.moviezine.se/artikel/10174-ar-det-dags-for-en-ny-film-om-hulken












 

Av theotherside - 1 maj 2012 02:22

Ja, man får inte se så mycket direkt och jag tycker det mesta ser alltför välbekant ut, men vem vet de kanske ändå har några överraskningar kvar i rockärmen att bjuda på? Hur som helst, avvaktar till en USA-trailer finns tillgänglig innan man avgör huruvida det här är något att se eller inte....




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DVpwmYaWkQ0









 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards